CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 26, 2008

Out of the mouth and into the archives

 DSC020101 Autumn: It is so hard to be righteous sometimes don't you think?
DSC01551 Megan: Yeah, it's especially hard for me. I have too many brothers and sisters.

9 comments:

JK Waite said...

Bonnie, great blog! You're family is so cute! What gorgeous kids! I love the funnies you have posted, too. hahaha. i still feel too young to be the mother of four; I'm sure you understand.

Sarah said...

That is so cute!

blogger said...

Bonnie, i added you to the class bloglist. Sorry that took so long, I didn't check it this weekend. It is fun to catch up and see your kids. They are all so cute. I think your girls all look alot like you.
Amy

Pineapple Princess said...

That explains ALL my problems!

Abby said...

That must be why it is so hard for me to be righteous too. Hmm. If only I was an only child, but then who would I blame?

Tamster said...

LOL! So THAT'S the problem with this world! If only I were the ONLY person on earth, THEN I would be soooooo PERFECTLY RIGHTEOUS!!! Not that I'm not already...

Wenderful in Colorado said...

I got the most attention in the family, it felt like I was an only child. Must be why life is so good for me....I N.E.V.E.R. sin. Umm hmmmm....

Wenderful in Colorado said...

comment

Wenderful in Colorado said...

comment